W dniu 24 maja 2022 roku Koło Naukowe Logistyków i Koło Ekonomiczne działające na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach wraz z Programem Edukacyjnym Nowoczesne Zarządzanie Biznesem prowadzonym przez Centrum Prawa Bankowego i Informacji, zorganizowało warsztaty dla studentów kierunku logistyka i zarządzanie. Warsztaty dotyczyły zagadnień związanych z bezpieczeństwem dokonywania zakupów w sieci oraz uprawnień konsumenta przy zawieraniu umów na odległość. Warsztaty poprowadził TOMASZ SZPORLENDOWSKI – przedstawiciel firmy Allegro, specjalista ds. współpracy z organami ścigania.
Tego typu wydarzenia będą kontynuowane także w przyszłości.
W dniu 25 maja 2022 r. studenci II roku logistyki i zarządzania wzięli udział w spotkaniu z Panią Grażyną Paluszkiewicz Doradcą zawodowym WUP w Warszawie Filii w Siedlcach. Tematyka spotkania dotyczyła “Określenia preferencji i predyspozycji zawodowych za pomocą narzędzia – Testu KZZ” (Kwestionariusza Zainteresowań Zawodowych). Test jest afiliowany przez Ministerstwo Edukacji i Nauki stanowi realną pomoc przy wyborze właściwej ścieżki rozwoju zawodowego.
25 maja 2022 r. odbyło się spotkanie edukacyjne w ramach przedmiotów Projektowanie działalności e-commerce oraz Logistyczna obsługa klienta w handlu internetowym prowadzonych przez dra Adama Marcysiaka, dr Olę Bareja-Wawryszuk oraz mgr Marylę Karczewską-Czapską. Gośćmi spotkania byli Pan Franciszek Szulc, Dyrektor E-Commerce ASAJ Sp. z o.o. oraz Ariel Dudziński, Akspert ds. Allegro i Asortymentu Technicznego.
W dniu 26 maja 2022 roku studenci II roku logistyki wzięli udział w warsztatach nt. „Rozmowa kwalifikacyjna – perspektywa pracownika i pracodawcy”. Warsztaty poprowadziła Pani Edyta Lepiarska Dyrektor Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży Ochotniczego Hufca Pracy w Siedlcach, a ich koordynatorem była dr Edyta Bombiak. Spotkanie odbyło się w ramach przedmiotu „Zarządzanie zasobami ludzkimi” i miało na celu przygotowanie studentów do udziału w rozmowach kwalifikacyjnych z potencjalnymi pracodawcami.