10 maja mieliśmy zaszczyt gościć Panią Magdalenę Bugajło - Dyrektor ds. Komunikacji Marketingowej i PR firmy DHL Parcel Polska. Podczas wykładu Pani Magdalena opowiedziała studentom o employer brandingu oraz komunikacji prowadzonej przez firmę DHL Parcel Polska. Firma prowadzi liczne działania wspierające swoich obecnych jak i potencjalnych pracowników.
Celem działań employer brandingu DHL Parcel jest uczynienie firmy pracodawcą pierwszego wyboru, przyciąganie i zatrzymanie talentów a także uczynienie, aby pracownicy firmy stali się jednocześnie jej ambasadorami. W tym celu opracowano Employer Value Proposition pokazując wartości i wyróżniki firmy. To co wyróżnia firmę DHL Parcel jako pracodawcę to stabilność miejsca pracy, oferowane benefity, atmosfera, bezpieczeństwo pracy, możliwości rozwoju oraz elastyczne warunki pracy. Firma DHL Parcel Polska gościła po raz drugi w zajęciach na kierunku Logistyka. W semestrze zimowym przedstawiciele firmy poprowadzili Warsztaty Logistyczne koordynowane przez dr Olę Bareja-Wawryszuk.